Σε κρίσιμη κατάσταση αγοράκι 1,5 έτους έπειτα από κατάποση ναρκωτικού χαπιού

Σε ημικωματώδη κατάσταση εισήχθη χθες το πρωί στο νοσοκομείο Λαμίας ένα αγοράκι ενάμισι έτους, συνοδευόμενο από την 17χρονη μητέρα του.

Έπειτα από εξέταση διαπιστώθηκε ότι το μωρό είχε καταπιεί ναρκωτικό χάπι «Βουλμπεγκάλ» και ότι η κατάστασή του ήταν εξαιρετικά κρίσιμη.

Προηγήθηκε έρευνα της Ασφάλειας στο σπίτι όπου διαμένει η 17χρονη μαζί με τα άλλα δύο ανήλικα παιδιά της και τη μητέρα της, αλλά και έναν 23χρονο γνωστό χρήστη ναρκωτικών ουσιών, με τον οποίο συζεί. Εκεί τα ευρήματα ήταν πλούσια: εντοπίστηκαν μικροποσότητες ηρωίνης και χασίς, αλλά και τα συγκεκριμένα χάπια που φέρεται να πήρε το μωρό.

Το εξωφρενικό στην υπόθεση είναι ότι στο σημείο όπου ήταν όλες αυτές οι ναρκωτικές ουσίες δεν μπορούσε να φτάσει το μωρό και, σύμφωνα με τα όσα κατέθεσε η μητέρα της ανήλικης, το χάπι το έδωσε ο 23χρονος προκειμένου να μην γκρινιάζει.

Επίσης, ισχυρίστηκε ότι ο 23χρονος θέλει να… βγάλει από τη μέση και τα τρία παιδιά της 17χρονης, που είναι από άλλον πατέρα.

Το 18 μηνών αγοράκι μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού», καθώς χθες το απόγευμα υποτροπίασε και η κατάστασή του είναι σοβαρή.

Η Ασφάλεια συνέλαβε την 17χρονη και τον 23χρονο. Οι συλληφθέντες αναμένεται να οδηγηθούν στον εισαγγελέα Λαμίας.

 

zougla.gr

Η σελίδα notiansvoice.gr χρησιμοποιεί cookies. Περισσότερες Πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο