Η στρατηγική Σκλαβενίτη για να κερδίσει τους πελάτες του Μαρινόπουλου

Στο χορό των προσφορών έχει μπει για τα καλά ο Σκλαβενίτης μετά την ενσωμάτωση του δικτύου Μαρινόπουλου στις αρχές Μαρτίου. Όπως σημειώνει σε δημοσίευμά της η Καθημερινή, η εταιρεία έχει αυξήσει μεταξύ άλλων σημαντικά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Η εφημερίδα αναφέρει ότι οι κινήσεις αυτές παρατηρούνται κατά κύριο λόγο σε καταστήματα που ανήκαν στο Μαρινόπουλο κατά κύριο λόγο.

Το άρθρο υποστηρίζει ότι οι κινήσεις αυτές στοχεύουν να «εκπαιδεύσουν» τους πρώην πελάτες του δικτύου Μαρινόπουλου , ώστε να προτιμήσουν τα καταστήματα αυτά και να επιστρέψουν υπό τη νέα ταμπέλα πλέον, αυτή του Σκλαβενίτη.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι υπάρχουν εμφανείς ταμπέλες της μορφής 1+1 δώρο, 2+1 δώρο ή ακόμα και 3+1 δώρο συνοδευόμενες από το σύνθημα “Συμφέρει”. Υπενθυμίζουμε πάντως ότι σε πρόσφατη έρευνα της IRI, το 51% των πρώην πελατών της Μαρινόπουλος δήλωναν ότι θα επέστρεφαν έστω και για μία φορά για να δουν πώς έχει διαμορφωθεί το δίκτυο καταστημάτων, κάνοντας τα ψώνια τους από εκεί.

 

 

Η σελίδα notiansvoice.gr χρησιμοποιεί cookies. Περισσότερες Πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο